Forum

Wstępna lista zmian...
 

Wstępna lista zmian dla patch'a 0.12  

  RSS
nightcom
(@nightcom)
Porucznik Battlefield Veteran

Wstępna lista zmian w aktualizacji 0.12. Wipe będzie kompletny.

Dodano

  • projekt został przeniesiony na nową wersję silnika Unity 2018.4
  • przeprojektowano, zoptymalizowano i dodano nowe animacje trzecio osobowe

Nowa rozwiązanie w grze – Kryjówka

  • Nowa funkcja zawiera rozbudowywanie oraz ulepszanie różnych stref w kryjówce, posiadających różne bonusy
  • Możliwość tworzenia różnych przedmiotów
  • rozwijanie podstawowych statystyk postaci ( wskaźnik leczenia poza raid’em, przyspieszenie rozwijania umiejętności itp.)
  • możliwość powiększenia rozmiaru ekwipunku ( jeśli nie posiadasz wersji EOD zawierającą maksymalny rozmiar ekwipunku )

Nowa funkcjonalność – leczenie poza raid’em

  • Od teraz zapisywany jest stan zdrowia postaci po raid’zie
  • Zdrowie, wytrzymałość ( energia ) oraz odwodnienie odnawiają się poza raid’em
  • Możesz użyć jedzenia, wody, apteczek aby natychmiast odnowić kondycje postaci poza raid’em
  • Po śmierci zdrowie postaci przywracane jest do 30% i regeneruje się w zależności od różnych ulepszeń kryjówki

Nowa funkcjonalność – predefiniowane konstrukcje broni

  • Możliwość tworzenia predefiniowanych konstrukcji z części odkrytych przez twoją postać
  • Możliwość szybkiego odnalezienia i zakupu brakujących części do złożenia predefiniowanej konstrukcji broni

Nowa lokalizacja – RosReserve Baza wojskowa ( Rezerv )

  • Największa mapa pod względem powierzchni budynków i potencjału eksploracyjnego
  • Nowa mechanika wyjść
  • Ciężki karabin stacjonarny 12.7mm ( NSV „Utes”)
  • Stacjonarna, automatyczna wyrzutnia granatów 30 mm ( AGS-30 z przyrządem celowniczym PAG-17)
  • Nowe granice lokacji: snajperzy i pola minowe
  • Unikatowe wyposażenie
  • Scav boss Glukhar posiadający własną, specjalną taktykę

Usługi sprzedawców – taktyczne ubrania

  • Dostępne u Ragman’a
  • Pięć unikatowych zestawów ubrań partii górnej oraz dolnej dla operatorów USEC i BEAR
  • Dostępne po spełnieniu różnych warunków ( poziom postaci, poziom lojalności u Ragman’a i wydanych pieniędzy)

Nowy sprzedawca Jaeger

  • Będzie on zablokowany na początku gry, będziecie musieli wykonać zadania aby go odblokować. Będzie miał swoje własne drzewko zadań.
  • W jego ofercie znajdziecie wiele unikatowych przedmiotów
  • Będzie miał również minimalną marżę

Nowy boss Glukhar

  • Będzie znajdował się na terenie bazy wojskowej
  • Uważa, że terytorium to należy do niego i będzie go bronił, zajmując pozycję obronną w jednym z wielu umocnionych punktów
  • Jego drużyna składa się z 6 operatorów, każdy z nich posiada inną role. Strażnicy są zazwyczaj blisko boss’a, szturmowcy mogą przemieścić się aby zaatakować wrogów na innym punkcie, obserwatorzy pierwsi wykrywają wrogów i wydają rozkaz do ataku
  • Mogą korzystać z broni stacjonarnej, atakować bądź wycofać się aby chronić szefa. Kiedy pociąg przyjeżdża, boss wraz z drużyną będą obstawiać lądowisko.
  • Wykorzystują wszystkie dostępne bronie, często noszą ciężkie pancerze oraz hełmy.

Nowy boss Shturman

  • Operuje w strefie tartaku na mapie „Woods”
  • Posiada skrytkę z wartościowymi przedmiotami. Zazwyczaj klucz nosi przy sobie.
  • Preferuje cichą taktykę, próbuje atakować z dystansu, za osłoną, pokonuje przeciwników wybierając lepsze środowisko, pozwala graczom zbliżyć się na dystans skutecznego ognia.
  • W drużynie ma dwóch ochroniarzy.
  • Boss i jego obstawa posiadają bronie dalekiego zasięgu.

Dodano około 160 części broni i modułów

  • Asortyment do nowego kalibru 12 i 20 pocisków do strzelb
  • Asortyment do nowych pocisków 4.6x30 i 5.7x28
  • Nowe wyposażenie
  • Nowa mechanika leczenia uszkodzonych części ciała używając zestawu chirurgicznego
  • Nowe urządzenie termowizyjne T-7
  • Nowe przedmioty do wymiany
  • Nowy rodzaj przedmiotów przeznaczonych do spożycia – alkohol
  • Nowy efekt dźwiękowy złamań
  • Nowe bronie: AsH-12, FN P90, M9A3, FN Five-Seven, TX-15, MP5 Kurz

Nowe zadania u starych sprzedawców ( + zmieniono niektóre stare )

Nowe dodatki / poprawki graficzne i animacji

  • Nowy TAA ( czasowe wygładzanie ) pełnoekranowy efekt wygładzania
  • Nowy HBAO efekt cieniowania
  • Teren od teraz rzuca cień i sam się cieniuje
  • Strumieniowe przesyłanie tekstur w celu zmniejszenia zużycia pamięci RAM
  • Nowa trawa z dalekim dystansem renderowania + opcja cieniowania trawy
  • Nowe efekty eksplozji
  • Dodano zmienne animacja leczenia się przy pomocy apteczek
  • Dodano automatyczne sortowanie przedmiotów po grupach w menu sprzedawców
  • Dodano przycisk „przenieś wszystko” dla przedmiotów do menu transferów
  • Dodano menu kontekstowe dla apteczek „wylecz wszystko” kiedy jesteś poza raid’em
  • Dodano menu kontekstowe dla broni „rozmontuj”
  • Dodano przycisk „Presety” do dolnego panelu aby szybko przejść w tryb konfiguracji predefiniowanych konstrukcji broni
  • Dodano pole wyboru pozycji podczas wybierania ofert u handlowców
  • Dodano właściwości stymulacyjne do niektórych potraw i napojów
  • Dodano wyświetlanie stanu zdrowia przed raid’em, do ekranu wyboru postaci
  • Dodano nowe dźwięki dla różnych powierzchni podczas czołgania się

Optymalizacje

  • Zoptymalizowano renderowanie oraz wyświetlanie trawy
  • Zoptymalizowano system animacji
  • Zoptymalizowano umieszczanie przedmiotów na lokacjach
  • Zoptymalizowano generowanie ikonek
  • Zoptymalizowano efekt okluzji otoczenia
  • Zoptymalizowano światła wolumetryczne
  • Dodano opcje  „używaj tylko fizycznych rdzeni CPU” ( radzimy wszystkim włączyć tą opcję )
  • Różne optymalizacje obciążania CPU
  • Dodano zoptymalizowany algorytm SSAO
  • Parę optymalizacji celowników optycznych
  • Dodatkowa optymalizacja lokacji
  • Zoptymalizowano fizykę w trybie offline
  • Zoptymalizowano ragdoll’e
  • Zoptymalizowano fizykę wyrzucania przedmiotów i granatów
  • Naprawiono wiele przyczyn zawieszania i zacinania się gry, związanych z renderowaniem, fizyką, animacjami, ekwipunkiem, logiką walki itp.

Usprawniania i porwaki bot’ów

  • Poprawiono zachowanie AI poza walką
  • Boty obracają głową aby zwiększyć pole widzenia
  • Boty mogą się witać, gestykulować oraz przekazywać informacje
  • Na żądanie gracza scav, AI w przypadku negatywnej reakcji odpowie negatywnie lub pokaże gest
  • Boty mogą zbliżyć się do skrzyń z przedmiotami
  • W punktach „bezczynnych” boty rozglądają się, przykucają

Poprawki zachowania AI w trakcie walki

  • Poprawiono algorytm rzucania granatem
  • Poprawiono algorytm obliczania obrotu w kierunku celu na różnych odległościach

Poprawki AI

  • Naprawiono błąd kiedy boty nie reagowały na strzały z dalekiego dystansu lub tłumika
  • Naprawiono kilka błędów związanych z strzelaniem przez niektóre ogrodzenia, krzaki, drzewa
  • Naprawiono błąd wybierania złego celu, boty ignorowały najbliższe zagrożenie
  • Naprawiono zawieszanie się botów w niektórych miejscach
  • Naprawiono błąd kiedy boty nie mogły celować jeśli gracz kucał blisko nich
  • Naprawiono błąd kiedy boty wykrzykiwały wulgarne frazy do gracza scav
  • Naprawiono błędy interakcji z drzwiami

Naprawiono

  • Błąd polegający na tym, że można było zainstalować PSO i celownik termiczny, a celownik PSO działał jako celownik termiczny
  • Błąd polegający na znikaniu broni podczas przenoszenia obiektu w skrytce po złożeniu kolby (uszkodzone komórki)
  • Przedmioty nie znikały z wyposażenia, jeśli kliknąłeś „wystaw towary na pchlim targu”
  • Błąd 228 po przeniesieniu przedmiotów i ukończeniu zadania
  • Błąd 228 podczas umieszczania broni na pchlim targu, jeśli latarka została zainstalowana w różnych miejscach na broni
  • Interfejs umożliwiał kilkukrotne wystawienie tego samego przedmiotu na pchlim targu. Konsekwencją tego był błąd 228
  • Błąd 228 podczas próby dwukrotnego podziału na jedną komórkę
  • Błąd 228 przy sprzedaży dwóch konstrukcji broni na pchlim targu
  • Błąd 228 podczas przenoszenia pieniędzy, a następnie płaceniu nimi za naprawienie broni
  • Błąd 228 podczas usuwania przedmiotów w wiadomości
  • Naprawiono znikanie wiadomości po ponownym zalogowaniu
  • Naprawiono błąd na pchlim targu, gdy filtr wytrzymałości nie uwzględniał całkowitego zużycia przedmiotu
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego członek drużyny widział błąd „bad backend matching” podczas ładowania
  • Naprawiono błąd, w którym następny poziom lojalności nie był przypisywany, chociaż wszystkie warunki zostały spełnione
  • Naprawiono błąd, w którym przycisk „podnieś wszystko” nie wyświetlał wszystkich przedmiotów zwróconych z ubezpieczenia
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre boty nie mogły się pojawić się w lokacji
  • Naprawiono błąd pokazujący zabójcę na ekranie zakończenia sesji, jeśli umarł przez obrażenia zadane przez drut lub ogień
  • Naprawiono drżenie interfejsu użytkownika w niestandardowych rozdzielczościach
  • Naprawiono błąd, który nakładał na stałe efekty środków przeciwbólowych
  • Błąd, w którym czas działania środków przeciwbólowych zwiększał się przy ponownym otwarciu ekwipunku
  • Błąd, w którym dźwięk ciężkiego oddechu postaci zapętlał się
  • Błąd polegający na tym, że po zabiciu własnej postaci na liście zabójstw widać było zabitych PMC
  • Błąd, w którym postać w menu wykręcała lewą rękę
  • Błędy związane z nieprawidłowym przetwarzaniem podniesionych przedmiotów
  • Błąd, gdy rozbite lampy zapalały się ponownie (jeśli odejdziesz i podejdziesz do nich ponownie )
  • Błąd, w którym przerwanie używania przedmiotu nie przerywało animacji
  • Błąd, gdy interakcja nie działała po wyrzuceniu wyposażonej broni białej
  • Błąd, w którym ból i drżenie nie zniknęły po usunięciu złamania
  • Naprawiono opóźnienie pojawiania się negatywnych efektów
  • Naprawiono błąd, który występował, gdy odwracałeś głowę, trafienie w głowę mogło być liczone nieprawidłowo
  • Naprawiono błąd z dźwiękiem po zmianie zmiany broni
  • Naprawiono błąd, który nie wyświetlał pocisku w komorze na początku raid’u
  • Naprawiono błąd wizualny wyświetlający soczewki okularów widocznie przez mgłę, dym itp.
  • Naprawiono zbyt jasne odbicia w soczewkach celowników lub ich brak
  • Naprawiono ucinanie listy przedmiotów u sprzedawców, jeśli jest zbyt wiele towarów
  • Naprawiono błąd tworzący błędy podczas rzucania granatów dymnych
  • Naprawiono różne błędy w dobieraniu graczy
  • Naprawiono błędy związane z starymi zadaniami
  • Naprawiono różne błędy i usterki prowadzące do awarii gry
  • Naprawiono różne błędy dotyczące lokalizacji (ponad 300 różnych poprawek)
  • Naprawiono dźwięki otoczenia lokacji podczas ładowania
  • Naprawiono różne błędy z interfejsem
  • Naprawiono niektóre błędy prowadzące do wyświetlania nieprawidłowych statystyk po raid’zie
  • Różne poprawki i ulepszenia sieciowe związane z przejściem na Unity 2018.4
  • Różne poprawki tekstowe
  • Naprawiono różne problemy z przycinaniem ekwipunku
  • Inne drobne poprawki błędów

Zmiany

  • Teraz nie można nosić pancerzy i kamizelek posiadających płyty balistyczne jednocześnie
  • Nie możesz już umieszczać niektórych pojemników, broni, kamizelek i plecaków w bezpiecznych kontenerach
  • Teraz niektóre klucze mają limit użyć. Po wykorzystaniu wszystkich użyć, klucz usuwany jest ekwipunku
  • W menu handlowców, gdy zabrakło przedmiotów, są one oznaczane jako „brak w magazynie”
  • Na lokacjach Customs i Shoreline naprawiono pozycję oraz trajektorie słońca
  • Teraz możesz całkowicie usunąć rozmowy na czacie
  • Dodano możliwość złożenia kolby podczas przenoszenia przedmiotów z Scav’a do ekwipunku
  • Zbalansowano naboje 9x18
  • Zbalansowano niektóre kolby, magazynki i inne części broni
  • Zaktualizowana pulę przedmiotów / wyposażenia, którą mogą posiadać boty i scav graczy
  • Zmieniono konfigurację komórek kamizelek Blackrock i AVS (teraz AVS posiada płytę balistyczną)
  • Dodano menu z filtrami „Wszystkie oferty”, „Tylko od handlowców”, „Tylko od graczy” na pchlim targu
  • Po otrzymaniu przedmiotu pocztą te same elementy są teraz łączone w jeden
  • Broń na lokacjach pojawia się teraz z niewielką ilością amunicji w magazynku
  • Zmodyfikowany system okluzji dźwięku na lokacjach
  • Poprawiono system odrzutu i wpływ umiejętności na odrzut
  • Zmniejszono premię do prędkości biegania dzięki umiejętności siły
  • Dźwięk ruchu podczas czołgania jest teraz cichszy
  • Przerobiono i zmieniono tabele przedmiotów w skrzynkach
  • Przeprojektowano i dodano nowe punkty pojawiania się przedmiotów na lokacjach
  • Zmieniono różnorodność towarów u wszystkich sprzedawców
  • Zmieniono oświetlenie w oknie inspektora przedmiotów
  • Poprawiona czytelność czcionki w interfejsach
  • Wprowadzono ogólne zmiany w systemie odradzania
  • Usunięto opcję ustawiania priorytetu na pchlim targu
  • Zwiększono szansę na złamanie i uszkodzenie podczas upadku z dużej wysokości
  • Inne drobne zmiany QoL

My wszyscy ( i personalnie ja ) chcemy przeprosić za opóźnienie. Ilość zmian jest ogromna i teraz walczymy z błędami. Za każdym razem kiedy zatwierdzamy datę wprowadzenia aktualizacji przytrafiają się nam krytyczne błędy i jesteśmy zmuszeni zmienić datę oraz to naprawić. Dajcie nam trochę więcej czasu – Nie chcę mówić, że będzie super soon soonish soon aby nie zapeszać!

Dziękujemy za waszą cierpliwość!

BSG Dev team

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 18 października 2019 18:07