Forum

Battlefield V Chapt...
 

Battlefield V Chapter 2: Lightning Strikes  

  RSS
Administracja
(@bfvadmin)
Plutonowy Admin

EA wypuściło dziś nowy update do Battlefield V, poniżej znajduje się krótki opis zmian oraz załączony plik ze szczegółowymi informacjami o aktualizacji.

Info od EA:

Witajcie, gracze Battlefield™ V, oto pierwsza aktualizacja w 2019 roku!

Rozpoczynamy ten rok od jednego z elementów rozdziału II: Uderzenie Pioruna. Podbój Drużynowy to podkręcona wersja Podboju, pozwalająca na bardziej taktyczną rozgrywkę pomiędzy dwiema 16-osobowymi drużynami na mapach „Arras”„Rotterdam” i „Hamada”.

Dodajemy również cztery nowe rodzaje broni, które można odblokować w dostępnych podczas trwania rozdziału II: Uderzenie Pioruna cotygodniowych wyzwaniach.

Oprócz tego wprowadziliśmy kilka zmian i naprawiliśmy błędy zgłoszone przez społeczność Battlefield™ . Poniżej znajdziecie podsumowanie najważniejszych zmian.

Pełne informacje o aktualizacji znajdziecie tutaj.

Pamiętajcie, że Uderzenie Pioruna przyniesie o wiele więcej zmian, w tym powrót trybu Podboju, nowe Wielkie Operacje i nie tylko. Kolejne zmiany będą się pojawiać wraz z nowymi aktualizacjami.

Podbój Drużynowy
Ściślejsza, bardziej intensywna wersja Podboju – w Podboju Drużynowym dwie drużyny walczą o mniejszy, bardziej skłaniający do wykorzystania taktyki teren na trzech mapach: „Arras”, „Hamada” i „Rotterdam”. Wszystkie te mapy przeznaczone są dla dwóch drużyn po szesnastu graczy, walczących o trzy flagi. Odradzanie się jest możliwe tylko w kwaterze głównej, zaś dostęp do pojazdów jest ograniczony. Otwarte przestrzenie i ograniczone strefy walki sprawiają, że łatwo przewidzieć posunięcia wroga i przygotować odpowiednią obronę. Dowiedzcie się więcej na temat Podboju Drużynowego.

Nowa broń 
Oto nowe rodzaje broni do zdobycia podczas cotygodniowych wyzwań w Styczniu i Lutym:

  • PM Zk-383 (Medyk)
  • Karabin samopowtarzalny Modelle 1944 (Szturmowiec)
  • Karabin maszynowy M1922 (Wsparcie)

Czas do śmierci i poprawki związane z umieraniem
W następujących obszarach wprowadziliśmy liczne zmiany:

  • Gdy gracz zostaje zabity, imię jego zabójcy wyświetla się teraz w świecie gry. Pozwala to na jego identyfikację i pomaga graczom zrozumienie kto i w jaki sposób ich zabił, zwłaszcza w bardziej zatłoczonych sytuacjach.
  • Dodane zostało zbliżenie kamery na zabójcę przy śmierci gracza. Dzięki temu ofiara może łatwo zorientować się kto ją zabił i z jakiej pozycji.
  • Poprawiona została wizualizacja nadciągających pocisków. Smugi powinny teraz pojawiać się od strony strzelca i być lepiej widoczne dla ofiary, która patrzy bezpośrednio w jego stronę.
  • Naprawiono błąd, powodujący że kierunkowy wskaźnik obrażeń w interfejsie wskazywał obrażenia zadane ofierze z opóźnieniem.
  • Wprowadzono poprawki do kierunkowego wskaźnika obrażeń, dzięki czemu dokładniej wskazuje on wroga zadającego obrażenia.

Do zobaczenia na polu walki!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 15/01/2019 6:52 pm