Forum

World War 3 update ...
 

World War 3 update 0.7.2  


nightcom
Posty: 377
Battlefield Veteran
(@nightcom)
Porucznik
Dołączył: 11 miesięcy temu

Witajcie Żołnierze!

Obecnie pracujemy nad aktualizacja 0.8 na serwerach PTE, wraz z nowym trybem Przełamanie (Breakthrought).  To nie znaczy że na obecnej wersji na serwerach Live nic się nie będzie działo, głównie wprowadzamy  poprawki z problemem replikacji graczy ( wiąże się z tym brak markerów albo nieodpowiednie kolory markerów) no i oczywiście poprawa wydajności. Przygotowaliśmy dla was listę zmian która nadchodzi z aktualizacja 0.7.2.

Aktualizacja 0.7.2 Lista Zmian

[DEBUG]

  • Dodano TeamManager do debugowania tego co znajduje się po stronie klienta i serwera, ma to nam pomóc w znajdowaniu większej ilości błędów,

[NAPRAWA BŁĘDÓW]

  • Wiele poprawek do replikacji druzyn ( brak oznaczeń, błędne kolory ),
  • W silniku Unreal Engine zmieniono jak aktorzy replikują się aby zredukować crash'e serwerów,
  • Naprawiono Serwerowy Crash powiązany z debugiem danych,
  • Poprawki do okluzji dźwiękowej i przestrzenności,
  • Naprawiono brak cząsteczek zniszczonych obiektów na początku rozgrywki,

[OPTYMALIZACJA]

  • [UE] Naprawiono ścinki OnVideoBasicSettingsChanged() na wątku renderowania,
  • [UE] Naprawiono ścinki wątku renderowania kiedy aktualizują się parametry skalarne materiału, 
  • [UE] Poprawki do przeładowania assetów, które już zostały przeładowane ( zredukowanie ścinek ),
  • [UE] Wyłączono potwierdzanie w kilku aktorach,
  • [UE] Wyłączono obliczenia DoF (depth of field - głębia ostrości) dla zdalnych pojazdów.

 - Zespół World War 3

Odpowiedz