Forum

World War 3 - Patch...
 

World War 3 - Patch 0.4  


nightcom
Posty: 214
Battlefield Veteran
(@nightcom)
Chorąży
Dołączył: 3 miesiące temu

Aktualizacja 0.4 już jest! Zawiera wiele ulepszeń w zakresie stabilności gry, ruchu kamery oraz balansu. Pojawia się także mnóstwo nowych treści (które nie maja powiązania z naprawianiem błędów, artyści nie naprawiają błędów!). Koncentrowaliśmy się na naprawianiu gry zamiast tworzeniu nowych problemów, ale to nie znaczy, że wszystkie prace we wszystkich działach muszą się zatrzymać - nie martwcie się, słuchamy was.

Sytuacja wygląda ponownie jak to było przy 0.4 na serwerach PTE że dzięki temu, że koncentrujemy się na wydajności i stabilności, niektóre rzeczy są przesunięte do 0.5. Uważamy, że jest to dobra decyzja, ponieważ nie ma to sensu wypuszczać kolejnych rzeczy, gdy gra nadal nie działa poprawnie.

Aktualizacja 0.4 to tez początek naszego zaangażowania w podejściu "jakości nad ilością" - zobaczymy, jak to będzie wyglądać.

Jest to dość długa lista, więc popcorn może się przydać, do boju!

buggy.jpgmoscow.jpgmilli.jpgoutfit.jpg

0.4 Lista Zmian

[ZNANE BŁĘDY]

  • Nieskończone ładowanie do gry, nadal występuje. Jest to powiązane z problemem z amunicja (problem ze synchronizacja). Jeżeli możecie powtórzyć ten błądprześlijcie do nas filmik - przyspieszy to wykrycie źródła błędu,
  • Niektóre elementy w interfejsie nie aktualizują się poprawnie, jest to spowodowane optymalizacja interfejsu,
  • Pozycja broni podczas kucania nie jest dokończona - świadczy o ty pozycja laserów i inne wizualne błędy,

[OGÓLNE]

  • Wyszukiwarka serwerów,
  • Nowa mapa TDM: Moscow Senate,
  • Nowa bron: DMG Nine-Milli,
  • 2 nowe transportery: Buggy and BTR-90,
  • Nowy mundur: Resistance Fighter,
  • Podnoszenie broni jest możliwe do testowania,
  • Dodany został język Chiński,
  • Nowy dodatek: tłumik do pistoletów,
  • Poprawiony został system balistyczny z penetracja ścian,
  • Dodany Polski głos Commandera.

[POPRAWKI]

  • Penetracja oraz rykoszet dla mniejszych kalibrów i rodzaju amunicji,
  • Poprawiony (wygładzony) ruch kamery,
  • Poprawiona animacja przeładowywania,
  • Poprawione zostały statystyki wyświetlane w menu,
  • Odbezpieczone granaty są teraz upuszczane po śmierci,
  • Dodany został pasek rozmycia ruchu (Motion blur) 0-100%,
  • Nowy model kolizji miedzy żołnierzem a pojazdem,
  • Poprawiona została mechanika potracenia przez pojazd: gracz teraz jest odpychany przy kolizji z pojazdem,
  • Mina przeciw-czołgowa nie wybucha przy najechaniu przez Mini UGV,
  • Kara za rozjechanie członka drużyny jest wyłączona (tymczasowe rozwiązanie przeciwko złodziejom pojazdów),
  • Język Commandera może być zmieniony w ustawieniach Audio,
  • Kontener z pojazdem może być oznaczony przez członków drużyny,
  • Upuszczona broń, może być teraz oznaczona,
  • Zaktualizowane statystyki nalotów (strikes),
  • Zaktualizowane statystyki dla pocisków (warheads),
  • Lepsze dźwięki broni,
  • Wyłączenie oczekiwania na graczy, dotyczy tylko klienta PTE (Na wersji Live, nadal oczekujemy na innych graczy).

[ROZGRYWKA]

  • Claymore (mina kierunkowa) dodana,
  • TDM - optymalizacja czasu oczekiwania itp.
  • Balans hełmów,
  • Globalna precyzja strzelania z biodra obniżona z uwagi na niższy TTK (Time-to-kill),
  • Zwiększony limit pojazdów i nalotów (strikes),
  • Pojazdy - zwiększona wytrzymałość pancerza,
  • Penetracja środowiska i konfiguracja rykoszetu dla wszystkich kalibrów ręcznych i typów pocisków. Każdy typ pocisku ma swój własny, wyraźny wzór zachowania penetracji/rykoszetu, który emuluje ich rzeczywistą wydajność w stosunku do różnych materiałów. Wciąż trwają nad nimi prace.
  • Model obrażeń - nowe obrażenia i wartości penetracji dla wszystkich broni (Wciąż nad nimi pracujemy, dostosujemy wartości na podstawie informacji zwrotnej podczas testów na PTE): Wszystkie bronie automatyczne ustawione na 3 pociski do zabicia z bliskiej odległości z dalszymi zmianami opartymi na danym zakresie kalibru i wydajnośći AP,
  • Pancerze przerobione w celu zapewnienia ochrony (to znaczy: zwiększone BTK - Bullet to kill) przeciwko określonym kalibrom: HDPE jest skuteczny przeciwko pociskom z pistoletu, Polietylen jest skuteczny przeciwko pistoletowi i pośrednim kalibrom, Ceramic jest skuteczne przeciwko pociskom pistoletowym, pośrednim i karabinowym, Stal jest skuteczna przeciwko pistoletowi, pośrednim i karabinowym pociskom oraz zapewnia ochronę przed karabinami snajperskimi na dłuższych dystansach,
  • Zwiększona ilość obrażeń - ręce i nogi do 75% (było 50%) oraz dłonie i stopy do 25% (było 20%) - Dokonano tego w celu uczynienia TTK (Time to kill) bardziej wiarygodnym/przewidywalnym w oparciu o strzał broni i zbroję użytą przez wroga. Nadal trwają nad tym pracę,
  • Naprawiono błąd odrzutu broni, który doprowadził do niewielkich ulepszeń w ogólnej obsłudze broni,
  • Karabiny szturmowe mają poprawioną stabilność podczas strzałów impulsowych (burst fire), będziemy obserwować i modyfikować w razie potrzeby podczas PTE,
  • SMGs - lepsza skuteczność podczas strzałów na bliski zasięg (SIG został całkowicie zmieniony),
  • Zmieniona przestrzeń na ekranie dla nowego systemu animacji broni, może być kilka rzeczy do poprawki, podczas PTE lub gdy nowy system animacji będzie dodany,
  • Poprawiono prędkość Quad'a oraz przyśpieszenie,
  • Ulepszona kombinacja Mini UGV + C4. Od teraz Mini UGV + 1xC4 może zniszczyć - IFV, MINI UGV + 2xC4 może zniszczyć czołg,
  • UAV FlyEye:
    • cena -30% (500BP)
  • UAV Barracuda:
    • Cena -30% (1000BP), 
    • Czas trwania +25%, 
    • Zasięg +20%,
  • UAV OTV: 
    • Cena -10%, 
    • Czas trwania +70%,
  • JAM Reaper:
    • Cena -15%,
  • JAM X-47B: 
    • Cena -10%, 
    • Zasięg +30%,
  • Airstrike Hellfire:
    • Cena -15%, 
  • Airstrike Stormbreaker: 
    • Cena -20%,
  • Airstrike Mephisto: 
    • Cena -15%,
  • AA Artillery: 
    • Zwiększone obrażenia przeciwko pojazdom +25%,
    • Zwiększone obrażenia przeciwko piechocie +30%,
    • Zmniejszona zapora ogniowa do 10 sekund,
    • Zmniejszony rozrzut do 15m,
    • Zwiększona cena do 3200 BP,
  • HE Artillery:
    • Zwiększone obrażenia przeciwko pojazdom +30%,
    • Zwiększone obrażenia przeciwko piechocie +25%,
    • Zmniejszona zapora ogniowa do 15 sekund,
    • Zwiększony maksymalny obszar do 30% dla każdego pocisku,
  • SH Artillery:
    • Zwiększony maksymalny promień obrażeń o 30% dla każdego pocisku,
    • Zwiększony rozrzut do 30m,
    • Zwiększona cena 3200BP,
  • CUAS Loitering Ammo:
    • Cena -75%,
  • CUAS Quadrocopter:
    • Zwiększona wartość odblokowania do 10 000,
    • Cena +40%,
  • Warheads:
    • GTB dmg vs piechota +30%,
    • GTB promień wybuchu -13%,
    • GO1 dmg vs piechota +30%,
    • GO1 dmg vs pojazdy +30%,
    • GO1 promień wybuchu -13%,
    • GK-1 dmg vs piechota +300%,
    • GK-1 dmg vs pojazdy +80%,
    • GK-1 promień wybuchu -25%,
  • UGV Leviathan:
    • Cena -25%,
    • HP -10%,
    • Zasięg +10%,
  • UGV Battle Robot,
    • Cena -25%,
    • HP +30%,
    • Zasięg -60%,
  • MBTs:
    • Początkowa cena -12%,
  • AFVs:
    • Początkowa cena -13%,
  • IFVs:
    • Początkowa cena -29%.

[OPTYMALIZACJA]

  • Możliwość zniszczenia niektórych obiektów,
  • Optymalizacja mapy Warszawa War Zone,
  • Optymalizacja Berlina i Warszawy,
  • Optymalizacja ciągłych kolizji, LOD, cieniowania i siatki we wszystkich dziedzinach,
  • Optymalizacja HUD.

[BUGFIXES]

  • Naprawiono błąd z zerową wartością amunicji, gdy gracz miał kilka tych samych kopii broni w różnych ekwipunkach,
  • Naprawiono desynchronizację, gdy serwer otrzymywał 3 lub więcej żądań wystrzałów na raz (Powinno poprawić zaliczanie obrażeń, w sensie Hit-reg)
  • Poprawiona strona obliczeniowa graczy po stronie serwera, powinno zmniejszyć problemy z przepełnieniem serwera i autorotacją,
  • Naprawione błędy w ścianach, ilość glitchujących się graczy powinna być znacznie zredukowana,
  • Naprawiono problemy z latającymi pojazdami,
  • Naprawiono obliczanie globalnego wyniku Metagame,
  • Zakup broni odblokowuje wszystkie podstawowe dodatki,
  • Naprawa kolizji Gracz vs Strike,
  • Serwer będzie teraz poprawnie zamknięty/wyłączony, gdy zostanie na nim zero graczy,
  • Dużo mniejszych poprawek.

[Dźwięk]

  • Doppler Effect dla pojazdów,
  • Symulacja zmiany biegów dla pojazdów silnikowych,
  • Nowe dźwięki trafień,
  • Naprawa dźwięku po zniszczeniu paczek z amunicją itp.
  • Lepsze pozycjonowanie strzałów broni,
  • Radio - naprawa rozkazów itp.
  • TDM - wiadomości serwera podczas meczu,
  • Poprawiony poziom dźwięków otoczenia,
  • Polski dowódca,
  • Lepsze dźwięki eksplozji,
  • Naprawa dźwięków otoczenia.

 

Link na Oficjalne Forum

Odpowiedz